Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Hva gjør jeg hvis det mangler ett produkt i sendingen? Send oss en mail og husk ordrenr ditt i mailen. Om det er manglende produkt har det skjedd en feil i pakkingen og vi refunderer deg for varen du ikke har fått. Vi har dessverre ikke mulighet å ettersende varen.
Kan jeg annullere eller endre bestillingen etter at jeg har sendt den inn?
Når du har sendt inn en bestilling, kan du dessverre ikke endre den. Send oss en mail som inneholder ordrenummeret ditt så kan vi annullere ordren (så lenge den ikke er prosessert) og du kan dermed legge inn ny ordre.
Hva om en vare er utsolgt?
Vi kan dessverre ikke reservere varer som ikke er på lager. Vi kan ikke svare på nøyaktig dato når en vare er på lager igjen da det bestemmes av flere faktorer som ikke kan forutses.
Hva kan jeg gjøre hvis jeg har mottatt en vare jeg ikke har bestilt?
Vi beklager at vi har sendt deg en vare som du ikke har bestilt. Send oss en mail.
Hvor er pakken min?
For å spore leveringsstatusen til pakken din, klikker du ganske enkelt på sporingslenken i bekreftelses-e-posten du fikk etter at pakken din ble sendt. Alternativt finner du også denne informasjonen under "Min konto" på Regnbueshops nettsted.
Hva kan jeg gjøre hvis sporingslenken ikke er aktiv ennå?
Vær tålmodig, sporingslenken vil ikke bli aktiv før pakken din er mottatt av transportøren.
Hva gjør jeg hvis sporingslenken ikke oppdateres?
Vær oppmerksom på at sporingslenken ikke oppdateres daglig. Hvis sporingslenken ikke er oppdatert innen 5-6 virkedager, kan du kontakte kundeservice.
Jeg har fått varsel om at pakken er levert, men jeg har ikke fått den. Hva skal jeg gjøre? Vennligst sjekk at ikke feil leveringssted er registrert hos PostNord. Hvis dette ikke er tilfelle, og pakken ikke er levert til deg innen to uker etter at den ble sendt, ber vi deg kontakte kundeservice. Husk ordrenr ditt i mailen.
Hva skal jeg gjøre hvis pakken min kommer i skadet emballasje?
Vi beklager det, og håper at varene du bestilte kom frem intakte og komplette.
Hvis skaden bare påvirker innpakningen, og du ønsker å returnere noe fra den ordren, kan du bruke hvilken som helst emballasje til returen. Sørg for å starte returprosessen med å sende en mail som inneholder ordrenummeret ditt. Standard regler for retur gjelder.
Vær oppmerksom på at vi ikke kan tilby erstatning for skadet innpakning. Hvis noen av varene mangler eller er skadet på grunn av innpakningen, ber vi deg kontakte vår kundeservice. husk ordrenummer.
Hvorfor ble pakken min returnert?
Vi sender dessverre ikke returnerte bestillinger på nytt. Hvis du fortsatt ønsker å motta varene, så kan du legge inn en ny bestilling.
Vennligst merk at uavhentede pakker ikke blir automatisk refundert og frakt aldri blir refundert. Egne regler for uavhentede pakker gjelder.